Boys Like Girls - Love Drunk

 

Artist Boys Like Girls
SongLove Drunk 愛昏頭
Single Release Date   June 30, 2009
Album Release Date:   Sep 8, 2009


 

Love Drunk
愛昏頭

music: Boys Like Girls
trans: Shane W.

(hey! hey! hey! hey!)
Top down in the summer sun
我們在夏日艷陽中跳動
The day we met was like a hit and run
那天我們相遇的日子就像肇事逃逸般的突然
And I still taste it on my tongue
而我仍細品我們的那段時光
(taste it on my tongue)
The sky was burning up like fireworks
豔陽就像炙熱的煙火
You made me want you oh so bad it hurts
你使我如此的想擁有你
But girl, in case you haven't heard
但是女孩 就怕你沒聽到我的宣言

I used to be love drunk
我曾陷入愛情醉茫
But now I'm hungover
但現在對你就如宿醉般難受
I love you forever
曾說愛你到永遠
Forever is over
但永遠已經結束
We used to kiss all night
我們曾相吻整晚
Now it's just a barfight
現在早成過去式
So just call me crazy
可以說我瘋了
Say hello then goodbye
但現在只想和你說 Goodbye
(okay!)
There's just one thing
就只剩這件事要說
(okay!)
That would make me say
讓我大聲說
I used to be love drunk
我曾陷入愛情醉茫
But now I'm hungover
但現在對你就如宿醉般難受 
I Love you forever
曾說愛你到永遠
But now it's over
但永遠已經結束

(hey! hey! hey! hey! hey! hey! hey! hey!)
Hot sweat and blurry eyes
炙熱的汗水配上模糊的雙眼
We're spinning on a roller coaster ride
我倆乘著雲霄飛車旋轉
With the world stuck in black and white
只停在黑與白的世界
You drove me crazy every time we touched
你總讓我為你癡狂
Now im so broken that i can't get up
現在無法抽身的愛傷我好深
Oh girl, you make me such a lush
喔 女孩 你賦予了我能量

I used to be love drunk
我曾陷入愛情醉茫
But now I'm hungover
但現在對你就如宿醉般難受
I love you forever
曾說愛你到永遠
Forever is over
但永遠已經結束
We used to kiss all night
我們曾相吻整晚
Now it's just a barfight
現在早成過去式
So just call me crazy
可以說我瘋了 
Say hello then goodbye
但現在只想和你說 Goodbye
(okay!)
There's just one thing
就只剩這件事要說
(okay!)
That would make me say
讓我大聲說
I used to be love drunk
我曾陷入愛情醉茫
But now I'm hungover
但現在對你就如宿醉般難受
I love you forever
曾說愛你到永遠
But now it's over
但永遠已經結束

All the time I wasted on you
我生命全浪費在你身上
All the bullshit you put me through
這全都是鬼話連篇的痛苦回憶
I'm checking into rehab
我反覆回想
Cause everything that we had
我們曾有過的回憶
Didn't mean a thing to you
對你來說根本毫無意義

I used to be love drunk
我曾陷入愛情醉茫
(but now I'm hungover)
但現在對你就如宿醉般難受
Love is forever
曾說愛你到永遠
But now it's over
但永遠已經結束

I used to be love drunk
我曾陷入愛情醉茫
But now I'm hungover
但現在對你就如宿醉般難受
I love you forever
曾說愛你到永遠
Forever is over
但永遠已經結束
We used to kiss all night
我們曾相吻整晚
Now it's just a barfight
現在早成過去式
So just call me crazy
可以說我瘋了
Say hello then goodbye
但現在只想和你說 Goodbye
(okay!)
There's just one thing
就只剩這件事要說
(okay!)
That would make me say
讓我大聲說
I used to be love drunk
我曾陷入愛情醉茫
But now I'm hungover
但現在對你就如宿醉般難受
I love you forever
曾說愛你到永遠
But now it's over
但永遠已經結束
(na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na)

arrow
arrow
    全站熱搜

    ShaneW 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()